torsdag 21. januar 2016

Hverdagsting

Denne uken har jeg tre "Rindals-dager". Jeg syns ofte det er litt langsomt å være alene, men jeg har jo mitt "vegan-prosjekt" som jeg utforsker litt da. Lager litt alternativ mat. Det som smaker godt (best) kommer jeg til å lage flere ganger. Jeg er jo ikke glad i å lage mat egentlig, så derfor er det artig at jeg kan finne på noe som gjør det hele litt mer spennende.


Ut over matlaging er det mest håndarbeid det går i. Jeg har gjort ferdig "samelua". Dessverre får jeg ikke lagt inn bilde her i bloggen akkurat nå, men det er bilde på facebook. Jeg er superfornøyd både med den og vottene. Nydelig mønster!
Nå har jeg skrevet ut votter med kattemotiv og skal gå i gang med første par. Har også kjøpt garn til et par sokker i kontestrikk, men det har jeg i Sverige så det får bli neste prosjekt. *Og så har jeg jo genseren min jeg holder på med. Skal nå begynne med ermene, så da ble det en liten kunstpause i det prosjektet også.


Vi holder på å snø ned i Rindalen. Det har kommet enormt mye snø på bare et par dager. Bilen min er totalt nedsnødd og jeg gruer meg masse til jeg skal grave den fram i morra. Jeg klarer meg fint uten snø egentlig *sukk*
Hvis jeg er flink klarer jeg kanskje å ta meg en skitur i løpet av helga?









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar